Every fan of Gene!
It will be very emotional to meet you all on the occasion of gene's 40th anniversary of his passing .
Maybe , like myself , you will be able to be in Newhall with gene this time around .
I'm sure he would be happy to know t...hat we gathered to celebrate his music for which he lived. On this occasion, I will be in New...hall, and I hope to see you there.
Lee-Loo
President and founder of the international fan club
"Lonely Street" Gene Vincent
-----------------------
Hi Guys .
As we all know , this year will be the 40th anniversary of gene's passing .
Although this is no date to celebrate , as we all wish gene would still be with us , it is an opportunity to remember him even more than we normally do .
Maybe some of you are planning to come to Newhall in California , which is gene's resting place .
If so , Lonely street would like to hear from you , so that every fans from all over the world would have a chance to be together on october 12th .
As I am a Newhall CA resident myself and a longtime gene's fan , I'd love to be of help for those visiting .
We could all regroup by the end of the day in a special place playing Gene's music with food and drinks .
I already have some ideas but would like to know how many of us are interested in getting togeter .
Lee-Loo create a face book page , where everyone coming can leave his/her name and a brief message .
I look forward to see as many of you as possible and make that anniversary day a memorable one .
Love to you all
chris
Delegate to the the United States
-------------------------------------------------------
Salut a tous
Comme nous le savons déjà . cette annee sera celle du 40eme anniversaire du décès de Gene .
Bien que ce ne soit pas une date à celebrer , puisque nous souhaiterions tous que Gene soit encore parmi nous, c'est une opportunité de penser a lui encore plus que la normale.
Peut être certains d'entre vous envisagent-ils de venir à Newhall en Californie , qui est l'endroit où Gene repose.
Si tel était le cas , faites le savoir à Lonely street, pour que les fans de tous les coins du monde puissent avoir une chance d'etre ensemble le 12 octobre 2011.
Comme je suis moi meme un resident de newhall, et un fan de longue date de Gene , j'aimerais pouvoir aider ceux qui viendront visiter.
Nous pourrions tous nous retrouver à la fin de cette journee dans un endroit spécial qui jouerait la musique de Gene avec nourriture et boissons disponibles pour qui le desirerait.
J'ai deja quelques idees mais aimerait savoir combien d'etre nous seraient interessés a se retrouver ensemble
Lee-Loo a créé une page sur Facebook, où tous ceux qui viennent peuvent laisser leur nom et un message bref.
J'attend impatiemment pour voir autant que possible d'entre vous et de faire de cette anniversaire une date memorable.
Amitiees sincères à tous
Chris
Délégué pour le fan club Lonely Street aux Etats Unis
----------
A tous les fan de Gene...
C'est avec émotion que je vous rencontrerai, tous ensembles pour ce 40eme hommage pour Gene Vincent.
Peut etre que cette occasion vous apportera, comme a moi, le besoin d'etre aupres de Gene pour cette date
Je suis certaine qu'il serait content de nous savoir réunis pour célebrer sa musique pour laquelle il vivait.
A cette occasion, Je serai à Newhall, et j'espère vous y rencontrer.
Lee-Loo
Presidente et fondatrice du fan club international
Every fan of Gene!
It is with emotion that I'll meet you, all together for this 40th tribute to Gene Vincent.
Maybe this time, you will like me, need to be with Gene for this date.
I'm sure he would be happy to know that we gathered to celebrate his music for which he lived.
On this occasion, I will be in Newhall, and I hope to see you there.
Lee-Loo
President and founder of the international fan club
------------------
Hola chicos,
Como todos sabeis, este año será el 40 º aniversario de la desaparición de Gene Vincent.
Aunque esta no sea una fecha para celebrar, ya que desearíamos que Gene permaneciera con nosotros, pienso que sería una oportunidad para recordarle, incluso más de lo que normalmente se hace.
Tal vez alguno de vosotros esté planeando ir a Newhall, en California, que es lugar donde descansa Gene.
Si es así, a "Lonely Street" le gustaría conocerte, con el objetivo de que todos los fans del mundo tendrían la oportunidad de estar juntos el 12 de octubre.
Como soy vecino de Newhall CA, a mí y a muchos fans de Gene desde hace mucho tiempo, nos encantaría ser de ayuda para aquellos que nos novisitan.
Podríamos reagruparnos todos al final del día en un lugar especial para escuchar música de Gene con alimentos y bebidas.
Ya tengo algunas ideas, pero me gustaría saber cuántos de nosotros estamos interesados?en reunirnos.
Lee-Loo ha creado una página en Facebook, donde todos los que vengan pueden dejar su nombre y un mensaje breve.
Estoy deseando de verme como muchos de vosotros y que ese día sea un inolvidable aniversario.
Chris
Delegado a la del club de fans Lonely Street EE.UU.
-----------------
¡A cada uno de los fans de Gene!
Estoy emocionada de reunirme con vosotros para conmemorar todos juntos este 40 aniversario.
En esta ocasión necesito estar con Gene por esta fecha.
Estoy segura que él sería muy feliz al saber que nos reunimos para celebrar su música, para la cual el vivió.
En esta ocasión voy a estar en Newhall y espero veros por allí.
Lee-Loo
Presidenta y fundadora del Club de Fans Internacional
"Lonely Street" de Gene Vincent
Facebook page
or here
register on Facebook event page :https://www.facebook.com/event.php?eid=229562477059098 (detail sur la page et dans le sujet sur ce forum)