Nombre de messages : 740 Localisation : saint maur des fossés Date d'inscription : 2007-03-21 Age : 50 Emploi : commerçant, créateur du premier nativemag français,conteur indien
Subject: WILD CAT 28.03.08 1:29
Capitol 4313 December 7, 1959
Trumpet intro
Don't ever try, to tame a wild cat You'd just be wastin' your time Just leave like you found me Don't put no cage around me Oh-no, not me
You want a lamb, but I'm a wild cat If you just keep that in mind I'll let you hug and pet me And then you gotta let me go free Let me be!
You're a crazy, little kitten But you just don't understand Oh don't you chain me Or try to train me And you'll have me eatin' outta your hand
So don't forget that I'm a wild cat And we'll just get along fine The wild cat's what they name me No kitten's gonna tame me Oh-no, not me
Move over tiger! Trumpet and piano break Back vocals
You're a crazy, a-little kitten But you just don't understand Oh don't you chain me Or try to train me And you'll have me eatin' outta your hand
So don't forget that I'm a wild cat And we'll just get along fine The wild cat's what they name me No kitten's gonna tame me Oh-no, not me. Oh-no, not me, oh-no, not me, oh-no Fade
Admin Lee-Loo Admin
Nombre de messages : 6997 Localisation : Pyrénées Date d'inscription : 2007-01-06 Age : 59 Emploi : Fondateur/presidente Lonely Street site/forum/fanClub
Subject: Re: WILD CAT 02.10.08 23:55
Admin Lee-Loo Admin
Nombre de messages : 6997 Localisation : Pyrénées Date d'inscription : 2007-01-06 Age : 59 Emploi : Fondateur/presidente Lonely Street site/forum/fanClub
Subject: Re: WILD CAT 02.10.08 23:58
On l'avait pas deja mis qque part ta video tomahawk ?
1er groupe de Mr Scmoll, c bien ça ?
Jeff
Nombre de messages : 191 Localisation : Aveyron Date d'inscription : 2008-09-05 Age : 59 Emploi : .
Subject: Re: WILD CAT 03.10.08 0:47
En fait, le 1er nom du groupe, avant que que les chaussettes Stemm les sponsorise, et leur fasse changer de nom...
boogie boy Membre Fan Club
Nombre de messages : 1693 Localisation : France Date d'inscription : 2007-05-13 Age : 53 Emploi : Roller (free wheel)
Subject: Re: WILD CAT 03.10.08 2:24
Ah oui ...les "WILD SOCKS"
tomahawk Membre Fan Club
Nombre de messages : 740 Localisation : saint maur des fossés Date d'inscription : 2007-03-21 Age : 50 Emploi : commerçant, créateur du premier nativemag français,conteur indien
Subject: Re: WILD CAT 08.10.08 17:00
non leeloo, pas celle si. tu m'avais demander de ne plus parler de eddy, dick ou johnny donc je n'est plus mis les adaptations française, comme convenue. meme ces versions presque inaudible mais premierre, qui ont été virér a l'enregistrement par barclays.
les five rocks reste le premier groupe en france a avoir osé adapté les chanssons de gene et ainsi l'avoir fait connaitre a un plus large publique
Jeff
Nombre de messages : 191 Localisation : Aveyron Date d'inscription : 2008-09-05 Age : 59 Emploi : .
Subject: Re: WILD CAT 08.10.08 17:35
tomahawk wrote:
Capitol 4313 December 7, 1959
Trumpet intro
Don't ever try, to tame a wild cat You'd just be wastin' your time Just leave like you found me Don't put no cage around me Oh-no, not me
You want a lamb, but I'm a wild cat If you just keep that in mind I'll let you hug and pet me And then you gotta let me go free Let me be!
You're a crazy, little kitten But you just don't understand Oh don't you chain me Or try to train me And you'll have me eatin' outta your hand
So don't forget that I'm a wild cat And we'll just get along fine The wild cat's what they name me No kitten's gonna tame me Oh-no, not me
Move over tiger! Trumpet and piano break Back vocals
You're a crazy, a-little kitten But you just don't understand Oh don't you chain me Or try to train me And you'll have me eatin' outta your hand
So don't forget that I'm a wild cat And we'll just get along fine The wild cat's what they name me No kitten's gonna tame me Oh-no, not me. Oh-no, not me, oh-no, not me, oh-no Fade
N'essayez surtout pas de dompter un chat sauvage Vous ne feriez que perdre votre temps Laissez moi comme vous me trouvez Ne me mettez pas en cage Oh, non, pas moi
Tu veux un agneau mais je suis un chat sauvage Si vous gardez ça à l'esprit Je vous laisserai me caresser Et après, vous devrez me laisser partir Laissez moi être!
Tu es une petite chatte terrible Mais tu comprends que dalle Ne m'enchaine pas Ou n'essaye pas de me dresser Ou je ne te mangerais pas dans la main
Alors, n'oublie pas que je suis un chat sauvage Et on s'entendra à merveille Le chat sauvage, c'est comme ça qu'ils m'appellent Aucune chatte ne me domptera Oh non, pas moi...
crazytime42 Membre Fan Club
Nombre de messages : 303 Localisation : St Etienne Date d'inscription : 2007-10-12 Age : 76 Emploi : inactif