Nombre de messages : 740 Localisation : saint maur des fossés Date d'inscription : 2007-03-21 Age : 50 Emploi : commerçant, créateur du premier nativemag français,conteur indien
Subject: I SURE MISS YOU 28.03.08 0:13
(Evelyn BRYAN/Sheriff Tex DAVIS)
Capitol T-811
Guitar intro
You took away my lovely dreams but I don't need those things at all You took away the kisses that I love You took away most everything but I don't miss one single thing But I, I sure miss you
I miss you every morning I miss you every night I miss you most of all when I wanna be loved just right You took away most everything but I don't miss one single thing But I, I sure miss you
Guitar break
Oh-oh, I miss you e-every morning well-ell, I miss you e-every night Well, I miss you mo-ost of all when I wan I wanna be loved just right You took away most everything but I don't miss one sin-ingle thing Well, I sure miss you
Admin Lee-Loo Admin
Nombre de messages : 6997 Localisation : Pyrénées Date d'inscription : 2007-01-06 Age : 59 Emploi : Fondateur/presidente Lonely Street site/forum/fanClub
Subject: Re: I SURE MISS YOU 07.06.08 2:38
bebopcapitol
Subject: Re: I SURE MISS YOU 21.08.08 13:46
ROBERT GORDON ET LINK WRAY....I SURE MISS YOU 8 JUIN 78 ALLE MAGNE
Jeff
Nombre de messages : 191 Localisation : Aveyron Date d'inscription : 2008-09-05 Age : 59 Emploi : .
Subject: Re: I SURE MISS YOU 08.10.08 18:19
tomahawk wrote:
(Evelyn BRYAN/Sheriff Tex DAVIS)
Capitol T-811
Guitar intro
You took away my lovely dreams but I don't need those things at all You took away the kisses that I love You took away most everything but I don't miss one single thing But I, I sure miss you
I miss you every morning I miss you every night I miss you most of all when I wanna be loved just right You took away most everything but I don't miss one single thing But I, I sure miss you
Guitar break
Oh-oh, I miss you e-every morning well-ell, I miss you e-every night Well, I miss you mo-ost of all when I wan I wanna be loved just right You took away most everything but I don't miss one sin-ingle thing Well, I sure miss you
Tu as emporté mes rêves douillets, mais je n'ai pas du tout besoin d'eux Tu as emporté les baisers que j'aime Tu as emporté la plupart des choses, mais il n'y a rien qui me manque Mais toi, toi tu me manques pour sûr
Tu me manques chaque matin, tu me manques chq soir Tu me manques surtout quand j'ai besoin d'amour Tu as emporté..........